vrijdag 14 juni 2013

Woensdag 3 juli: ASS en wandelen in het Sonsbeekpark.

In de maanden juli en augustus is er geen autivrouwencafé. Toch zou ik graag op deze avond iets willen doen. Mijn voorstel is om met de autivrouwen die zin hebben te wandelen in het Sonsbeekpark. We vertrekken om 20.00 uur. Het vertrekpunt is vanaf Zyp25, aan de Zypendaalseweg 25 te Arnhem en in het park kunnen we eventueel een rustpauze houden. Na afloop kunnen we in Zyp25 iets drinken.

Bij slecht weer kunnen we terecht in Zyp25. We kunnen dan een onderwerp bespreken wat door iemand ingebracht wordt. Trudi heeft al aangegeven dat zij eventueel wel iets over haar zelf wil vertellen.
Kosten zijn € 2,50 voor de thee.


Maya 

1 opmerking:

  1. als ik mee wil doen aan die wandeling, moet ik me dan aanmelden zodat er op me gerekend wordt? of kan ik me gewoon aanlsuiten bij de groep???
    ben nieuw in arnhem

    BeantwoordenVerwijderen